Translate

poniedziałek, 26 stycznia 2015

Usprawiedliwienie :)

Przepraszam, Przepraszam ...
Nowy rok już był dawno, ale chciałam Wam życzyć dużo zdrówka i wytrwałości w tym co robicie.
Miłości bliskich osób, dużo przytulania - bo kto tego nie lubi.
Spełnienia marzeń i celów wyznaczonych na ten rok.
Siły i uśmiechu na co dzień.


Bardzo długo mnie tu nie było, mam ogromne zaległości. Niestety życie codziennie i ostatnio nawał różnych spraw do załatwienia uniemożliwiały mi pisanie postów. Szybciej mi było wrzucić na instagrama zdjęcie ( gdzie gorąco zapraszam). Znajdźcie tam różne zdjęcia, w tym też zdrowe posiłki.
Zaległości nadrobię. Mniej czasu spowodowane jest też nauką, gdyż zapisałam się na kursy i trzeba zakuwać wykłady. Szczegóły wkrótce :P
Po za tym, mam kilka ciekawych kosmetyków do pokazania. Jutro się pojawią posty.
Tymczasem uciekam spać zregenerować się :*
Pozdrawiam
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz