Translate

czwartek, 20 czerwca 2013

Ja i blog



Macie czasem tak, że nagle zapali Wam się światełko nad głową z ciekawym pomysłem?!
Mnie to właśnie spotkało.


Kilka dni temu oglądałam program w tv jakie pomysły - zarobkowe lub nie - mają mamy na urlopie wychowawczym. 
Pierwsza myśl "a jaki ja mam pomysł na siebie" przecież też obecnie zajmuję się moją 11czną córeczką. Jak uciec od monotonii domowych obowiązków i pomyśleć trochę o swoich przyjemnościach?
I tak o to powstała myśl o pisaniu bloga, o dzieleniu się tym wszystkim co mnie jako młodą mamę interesuje  i pozwala przez chwile być w swoim świecie.
Blog będzie skierowany do wszystkich kobiet, które chcą i lubią być piękne, zadbane i nie boją się spocić podczas ćwiczeń. Będzie kobiecy, ale z dodatkiem sportu. Zawsze byłam aktywna sportowo: bieganie, taniec, basen, snowborad, rower i od nie dawna ćwiczenia siłowe. To jest dobry sposób na nudę, a przede wszystkim zdrowie i kondycję.
Znajdziecie tu ćwiczenia na zrzucenie kg jak również na utrzymanie swojej wagi przy jednoczesnym wyrzeźbieniu delikatnie ciała- nie martwcie się kulturystkami nie będziemy, daleka do droga do takiego wyglądu :)
Będą również recenzje różnych kosmetyków od stóp do głowy - uwielbiam testować różne kosmetyki,  nowe lub już będące na rynku.
Coś zdrowego na ząb - czyli różne przepisy.
Trochę o modzie, trochę ciekawostek na rozmaite tematy.
Jednym słowem zbiór tego co lubię, co mogę polecić. Może znajdzie się ktoś kogo zainteresuje.



Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz