Translate

czwartek, 12 grudnia 2013

Grudniowy ShinyBox

Oj dziś to się naczekałam na paczuszkę, dopiero przed 16 otrzymałam. No ale święta idą, wybaczam :)
Oto moje pudełko



Opakowanie pudełka jest genialne tak bardzo świąteczne, dla mnie cudo, a zawartość zobaczcie sami. Wszystkie produkty pełnowymiarowe.

1. ORGANIQUE 
Peeling enzymatyczny z ziołami. Do każdego typu cery. Oczyszcza, odżywia oraz hamuje,reakcje zaplane, redukuje zaczerwienie, poprawia ogólny wygląd skóry. Cena 73zł



2. ANATOMICALS
 Krem witaminowy do rąk, bez parabenów. Cena 12 zł



3. L'OREAL
Błyszczyk do ust Glam Shine. Przezroczysto brzoskwiniowy.  Zawiera witaminę E i olejki roślinne. Cena 35 zł




4. MARION
Bibułki matujące z pudrem Mat Express. Puder w kolorze jasnego brązu. Wchłania nadmiar sebum, pozostawia cienką warstwę pudru, który matowi skórę. Cena 12 zł



4. FARMONA

Masło do ciała. Nawilża i odżywia skórę. Gęsta konsystencja. Cena 14zł





PREZENT DLA SUBSKRYBENTKI

Mgiełka do ciała DEAR BODY LONDON 236 ml Cena 40 zł


PRÓBKI firmy FARMONA


Od lewej 
Krem  - intensywna kuracja nawilżająca opóźniająca proces starzenia skóry na noc
Czekoladowe masło do ciała
Zimowy krem ochronny do twarzy

Dodatkowo rabat 10% na zakupy w www.intershoe.com.pl




Pudełko ciekawe, większość do pielęgnacji skóry, to dobrze na zimę się przydadzą kosmetyki. Najlepsze jest masło do ciała, naprawdę jak dotknęłam to tak jakby masło spożywcze wyciągnięte z lodówki. Fajna konsystencja.
 Z bibułek nigdy nie korzystałam, nie mam cery która mi się świeci, ale na pewno przetestuje z ciekawości. Peelingi uwielbiam więc strzał w 10. 
Błyszczyk fajny, bo delikatny na ustach pozostawić blask.
Krem do rąk z witaminami - na zimę idealny - i nie tylko, po domowych porządkach na pewno wspomoże moje dłonie.
Mgiełka hm.... szkoda, miałam cichą nadzieję, że uda mi się na krem załapać. Nie używam, ale zapach ładny choć mocny jak się psiknie więcej. Pewnie i tak z niej skorzystam, nie zmarnuje się. 

I to by było na tyle. Świąteczne pudełko bardzo ciekawe i zimowe. 
A wy co sądzicie ?

p.s

Wrzucę jeszcze MBOX, może jutro bo na razie narzekam na brak czasu. Powiem tylko tyle, że mąż zadowolony i pyta kiedy będzie następne pudełko.

Pozdrawiam

1 komentarz: