Translate

środa, 20 listopada 2013

Listopadowy Shiny Box

Mój dzień zaczął się od przywitania  kuriera z pudełeczkiem. Jak zawsze podekscytowana co w nim jest, tym  bardziej , że teraz miały być wszystkie pełnowymiarowe produkty.
Uśmiech na twarzy oto ono  :)




 Pozytywnie zaskoczona produktami, chyba jak zawsze. Takie niespodzianki co miesiąc są świetne.
Dodatkowo był jeszcze konkurs na trzy różne pudełka subtelne, energiczny i naturalny - niestety nie udało mi się, ale za to dostałam prezent jako subskrybentka oraz maseczkę, która była również do wylosowania w konkursie.

Po kolei:

1. LA  ROSA 
Mineralny cień do powiek. Kolor 42 Lapis. Jak dla mnie taki brąz ze złotem. Sypki ( przy odkręcaniu, nie zauważyłam i trochę mi się wysypało)






2. LA ROSA
Lakier do paznokci. Podobno nie odpryskuje i trzyma się 4-5 dni. Efekt koloru za drugim pociągnięciem. Kolor nr 113. Ciężko mi określić kolor, ale bardzo ładny. Niestety przy mojej małej słodyczy nie było szans pomalować wszystkich paznokci, więc zobaczcie na jednym jak wyglądają dwa pociągnięcia.



3. MARIZA
Matujący puder ryżowy. Bardzo lekki, sypki, ma skutecznie zmatowić oraz utrwalać makijaż. Ma transparentne cząsteczki przez co nie posiada właściwości kryjących, dzięki temu jest uniwersalny.




4. BINGOSPA
Maska do twarzy ze 100% olejem winogronowym. Działa natłuszczająco i nawilżająco, nie lepi się . Odżywia skórę, nie pozostawia podrażnień. Tu jest mały chochlik, bo na ulotce mam, że maska z olejem migdałowym. 



5. DEAR BODY LONDON
Żel pod prysznic. Jeżyna z lilią. Dość ciekawy zapach.


 PREZENTY
AMPLE LASH ESSENCE od marki NEICHA cena ok 70zł
Serum na porost rzęs. Produkt hipoalergiczny, zawiera peptydy, które stymulują wzrost oraz odbudowę włosa, 


Maseczka wygładzająca zmarszczki 2 kroki FLOSLEK.


Krem przeciwzmarszczkowy 2 w 1 twarz i kontur oczu firma CORINE de FARME
96% składników naturalnych. Bez barwników i parabenu
.

Szampon oraz balsam firma Romantic Professional. 
Zawierają proteiny jedwabiu oraz marokański BIO olej arganowy.


Kupony rabatowe

10% na różne atrakcje 12 miesięcy ważny
10% w sklepie mineralnie.pl  
15% w deezee.pl

Naklejka DEEZEE




Tak oto wygląda całe listopadowe pudełko Shiny. 
Bardzo mi się podoba. Jestem ciekawa pudru ryżowego nigdy takiego nie używałam. Kolor lakieru bardzo ładny. Maseczki chętnie wypróbuję, bo uwielbiam wszelkiego rodzaju maseczki. 
Najbardziej mnie interesuje odżywka do rzęs, w tej chwili testuję inną, ale jak tylko skończę biorę się za tą. Zobaczymy jakie będą efekty, opinii o niej nigdzie nie znalazłam.
Ja biorę się za malowanie wszystkich paznokci, bo maleństwo moje śpi, a Wy oglądajcie i oceniajcie Listopadowe pudełko.
Buźka, Pozdrawiam

2 komentarze:

  1. masz super wersję cienia i lakieru :) zazdroszczę Dear Body,bo ja mam AA ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakier faktycznie jest śliczny, cień ładny choć ja raczej rzadko cienie używam. Chyba będzie na Sylwestra :P płyn pięknie pachnie - już użyłam. Widziałam u innych, że wysyłali przeróżne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń