Translate

środa, 17 września 2014

Be Orginal by ShinyBox - Wrzesień

Koniec wakacji. Jesień sie zbliża, a z nią pudełko Shiny trafiło już do mnie. 
Zawartość zobaczcie sami. Czy blisko mu do jesieni?



 Ulotki


BIOLIQ
Balsam intensywnie odżywiający PEŁNOWYMIAROWY PRODUKT


 BALNEOKOSMETKI MALINOWY ZDRÓJ
Żel peelingujący do mycia ciała i szampon przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy


GRASHKA
Korektor cieni pod oczami


 ETRE BELLE
Mascara Lash X-press & hyaluronic


 Wylosowany prezent


Jak Wam się podoba?
Szkoda, że próbki takie same jak w zeszłym miesiącu. Reszta jest ok lakier ładny kolor, korektora do cieni jestem bardzo ciekawa. Tuszu do rzęs z silikonową szczoteczką nie lubię żadnej firmy, ale chętnie przetestuję.  Próbki szamponu i żelu przydadzą się po basenie. 
Pozdrawiam
Klaudia

4 komentarze:

  1. Fajny kolor lakieru do paznokci, udało Ci się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak go zobaczyłam to średnio mi się kolor spodobał. Dopiero po pomalowaniu było WOW ładny ciemny brąz. Na jesień idealny :)

      Usuń
  2. Ja jestem ciekawa tego korektora :) :)

    OdpowiedzUsuń