Translate

czwartek, 23 października 2014

Think Pink by ShinyBox - Październik

Nie wierze, że mnie tu tak dawno nie było. Reklamówka różnych nowości kosmetycznych przetestowanych czeka, a ja się tak obijam. Szczerze to nie obijam, ale brak czasu. Na dodatek teraz jestem kontuzjowana oby dwie nogi. Kolano roztrzaskane, a stop naciągnięta i spuchnięta i ciężko mi siedzieć na krześle przy komputerze. Obiecuje nadrobić. 
Wracając do Shiny. Kolejna edycja Październik Miesiącem Walki z Rakiem Piersi. 
W pudełku jest ulotka jak badać piersi. Całe pudełko również ciekawe. 
Dużo nowości kosmetycznych, zróżnicowane produkty.


 



NOREL
Żel ujędrniający biust. Również do pielęgnacji skóry szyi i dekoltu. 


ISADORA
Pomadka kremowa nawilżająca. Kolor ładna czerwień nr 148 Red Rush


YASUMI
Puder do codziennego oczyszczania skóry. PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY


PAESE
Odżywka do paznokci. Ja trafiłam na serie dla kruchych pozbawionych energii paznokci. PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY


BIAŁY JELEŃ
Hipoalergiczny płyn micelarny. PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY


Próbki
 Olejki do kąpieli i chusteczki do zmywania lakieru .


Koniec. :) tak wygląda pudełeczko październikowe. Najbardziej ciekawi mnie puder do mycia oraz efekty działania odżywki do paznokci. Gdyż moje obecnie nie są w najlepszej formie. No i Biały jeleń płyn micelarny. Widziałam w sklepie, że całą masę produktów Biały jeleń wypuścił, ale nie przyglądałam się co dokładnie.  Tak  Wy sobie kochane oglądajcie , wyrażajcie swoją opinie, a ja się szykuje do następnego postu. Trochę słońca na ciałko w jesienne dni :)

Pozdrawiam 
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz