Translate

wtorek, 23 czerwca 2015

The Birthday edition by ShinyBox

Dawno nie pokazywałam pudełeczek i tak się zastanawiam czy z braku czasu czy po protu ostatnio były naprawdę słabe i przez chwilę zastanawiałam się na BeGlossy.
W tym miesiącu wypada urodzinowe pudełko Shiny. Trzeba przyznać, że się postarali. Bardzo ciekawe produkty. Do każdej części ciała coś:)



Najpierw prezenty

The Secret soap store
krem do rąk z limonką PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY

Dove
Peelingujący żel pod prysznic PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY

Gratis

SKIN79
Krem Hot Pink & Krem Vip GOld BB - próbki

Podstawowe produkty

MAGICLASH
Serum stymulujące wzrost rzęs PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY


LILLAMAI
Peeling algowy do ciała

APIS
Mgiełka do twarzy i ciała z owocami pomarańczy i komórkami macierzystymi
 PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY

SILCARE
Masełko do skórek PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY

GLAZEL VISAGE
Cień do powiek wypiekany Terracotta. Trafił mi się szaro-srebrny PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY

Długo lista? prawda. Bardzo mi się podoba pudełko. Najbardziej próbki. Zawsze byłam ciekawe tych kremów, ale jakoś nigdy nie zamówiłam. 
I to co tygryski lubią najbardziej w moim przypadku ODŻYWKA DO RZĘS !!!
Poświecę się dla niej i przestanę chwilowo przedłużać rzęsy. Bardzo chcę ją przetestować.
Naprawdę nie mam czego się przyczepić. Każdy produkt ma coś fajnego w sobie. Nawet Dove łatwo dostępny w każdym sklepie. Pięknie pachnie.
Zatem ja dziś wieczorem trochę się odprężę w łazience. Wykorzystam pudełeczko.

Miłego wieczoru. Dla zapominalskich dziś Dzień Taty :)

Buziaki
Claudia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz