Translate

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Vichy Idealia - mój mały zestaw do twarzy

Witam Was Kochani :)
Wiem, nie było mnie, ale ostatnio tyle się dzieje. 
Miło mi poinformować, że spodziewam się drugiego dziecka. Wiecie jak jest w pierwszych miesiącach, człowiek nie do życia, a przynajmniej Ja.
Nie tracę jednak czasu i podjęłam się szkolenia z Secrect Lashes. Otrzymałam certyfikat z metody Volume Russian 2D-8D. Na końcu pokaże Wam moje dzieła, już kilka klientek było. Oczywiście chętne dziewczyny z okolic Jastrzębia zapraszam. Niestety na razie nie jestem zmotoryzowana.
To tyle chwalenia się.
Dziś chciałam Wam pokazać mój tak naprawdę pierwszy zakupiony krem z firmy Vichy, jakoś nigdy wcześniej nie kupowałam tej firmy. Kiedyś otrzymałam próbkę kremu Idealia jak wszedł na rynek i muszę przyznać, że z samej próbki byłam mega zadowolona.Skóra była świeża po nałożeniu i tak też wyglądała.


  
Postanowiłam kupić od nie dawno reklamujący krem Vichy Idealia Skin Sleep. 
Może najpierw wspomnę dlaczego uwielbiam kupować w ZikoDermo. Często tam jestem czy to dla małej po kosmetyki czy dla mnie. Pani, która tam sprzedaję ma mega wiedzę i chętnie adekwatnie do wydanej kwoty daje próbki. Sami zobaczcie jakie skarby dostałam. Próbki Vichy AqualiaThermal, IdealBody serum, Liftactiv serujm 10 oraz Idealia.
Wracając do kremu.


Kusił mnie odkąd się pokazał w reklamach, ale po pozytywnych opiniach sama chciałam go wypróbować. Tym bardziej, że ostatnio późno chodzę spać i wcześnie wstaje.
Krem jest dla każdego rodzaju skóry. Nie zawiera parabenu. 
Mówię krem, ale tak naprawdę ma konsystencję żelu pomieszanego z balsamem. Polecany jest dla osób, które miały ciężką noc. Nie przespaną lub skróconą. 
Ma 6 cenny składników: kwas hialuronowy, kwas glicyryznowy ( stosowany w chińskiej medycynie) składniki LHA, witamina B3, olejek z pestek moreli oraz kofeinę.

Kupiłam również Idealia Yeux po oczy. 
Ma za zadanie redukować cienie, wygładzać linie skóry oraz rozjaśniać okolice oczu.


Efekty kremów będą podziwiać za jakiś czas. Jeśli będą:P

Oto moje dzieła z wykonywanych rzęs


Pozdrawiam gorąco w te zimne dni :*

Claudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz