Translate

czwartek, 26 września 2013

ShinyBox

Wiem  wiem zaś długa cisza, ale wierzcie mam tak mało czasu ostatnio, żeby usiąść i pisać.

SHINYBOX

Myślę, że nie ma co się rozpisywać nad tym bo chyba już wszyscy te pudełeczka niespodzianki znają. Dużo czytałam pozytywnych opinii, ale jakoś nigdy do końca się nie zainteresowałam Shinybox. Zarejestrowałam się jakiś rok temu i tyle. Do dziś dnia :)




 Chyba mnie jesienny nastrój trafił i potrzebowałam czegoś na poprawę humoru, a że uwielbiam kosmetyki, zaryzykowałam i zamówiłam wrześniowe , a od października zamówiłam subskrypcję. Wrześniowe wiem co jest bo pisze na stronie. Z niecierpliwością czekam na październikowe pudełko, bo to będzie niespodzianka. Potem się okaże czy będę kontynuować subskrypcję. 49zł nie jest dużo, a z tego co widziałam kosmetyki faktycznie przewyższają wartość pudełka. Zobaczymy jak długo będzie taka cena..
Od razu wrzucę zdjęcia co przyszło.
Polecam i zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz