Translate

poniedziałek, 27 stycznia 2014

Odżywki do rzęs FEG Eyelash Enhancer i AMPLE LASH ESSENCE od marki NEICHA - Przetestowane

Tak jak pisałam we wcześniejszym postach nabyłam dwie odżywki do rzęs żeby przetestować.
Jedna to FEG Eyelash Enhancer druga AMPLE LASH ESSENCE od marki NEICHA . Myślę ze już minął odpowiedni czas do napisania postu. 
Pierwszą  z nich zaczęłam testować 12-11-2013, była to FEG. Jak pisałam wcześniej zamówiona z neta więc nie wiadomo czy była oryginał, tak jak to zapewniał sprzedawca allegro. Cena chyba ok 60 zł a w sklepie ok 160 zł.


REZULTAT 
Żaden- taki z niej oryginał. Tak naprawdę oprócz szczypania w oczy, nie działo się nic. Używałam ją miesiąc może lekko ponad. Wiem, że producent daje dłużysz czas, ale w moim doświadczeniu odżywek do rzęs jeśli stosuje się sumiennie dzień w dzień, można coś zauważyć, a zwłaszcza po wytuszowaniu rzęs. Tak więc, zostawiłam ją i wzięłam się za drugą.
Kolejną zaczęłam testować w połowie grudnia, do dziś dnia.
REZULTAT
Jak widać na zdjęciach rzęsy lekko się podkręciły. Jeśli chodzi o długość to minimalnie widać w niektórych miejscach dłuższe rzęsy, ale widać też, że są wybrakowane i  tu nasuwa mi się pytanie czy w miejsce nich wychodzą nowe rzęsy czy wypadają z powodu składu odżywki. 
Obecnie jestem zadowolona, po wy tuszowaniu ładnie wyglądają. Odżywkę będę używać, aż mi się skończy, a zostało jeszcze pół tubki.





* przepraszam, że jakość zdjęć z listopada jest straszna, dopiero nie dawno zmieniłam aparat

Nie będę już ryzykować i kupować na allegro jakieś niby oryginały . Mam na oku kolejne odżywki jedna zobaczyłam w Hebe jest to Beauty Lash Pro, nie pamiętam ceny dokładnie ale chyba ok 160 zł. Opinii o niej nie znalazłam za wiele, a te co wyszukałam to były pozytywne. 
Jak pisałam wcześniej nie przestanę testować odżywek do rzęs.  Na pewno jeszcze wiele razy napisze o jakiejś.  Żałuje tylko, że nie posiadam zdjęć przed i po jak używałam Rapidlash, z niej byłam mega zadowolona. 

Pozdrawiam 
Klaudia

4 komentarze:

  1. BLOGERZY KOCHANI I BLOGERKI! POMÓŻMY FRANKOWI!!! informacja na blogu

    OdpowiedzUsuń
  2. ten beauty lash pro z hebe jest swietny.. konczy mi sie wlasnie ale widze ze na allegro wystawili to zamowilam, bo niestety nie ma hebe w moim miescie, a kupilam jak bylam w warszawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za informacje, u mnie jest w mieście i myślę, że na dniach go kupię :)

      Usuń
  3. Ja używałam tej Ample Lash z Neicha i też byłam zadowolona, rzęski rosły długie i gęste. Z tego co widzę, Tobie też dały efekt, ale mniejszy, może nieco dłużej jej używaj?

    OdpowiedzUsuń