Translate

czwartek, 17 kwietnia 2014

Fit and Shape by ShinyBox - Kwiecień

Chyba najbardziej wyczekiwane pudełko przez klientki Shiny. Cały miesiąc tak ciekawie reklamowane, aż moja teściowa się skusiła i zamówiła kwiecień. I co? zobaczcie sami, bo ja od rana opinie czytam o nim, że średnie. 



Duże tego na zdjęciu co nie :) Oglądajcie dalej

CLARENA
Diamentowy krem liftingujący do twarzy na dzień. Przeznaczony do codziennej prezentacji, zmiękcza, nawilża poprawia koloryt i nadaje blask zmęczonej cerze / próbka 10ml. Cena za 50 ml - 99 zł


MYTHOS &FLAX
Żel pod prysznic i gąbka antycellulitowa z Luffy. Oliwkowy żel nawadnia i pielęgnuje. / żel próbka/ 
Gąbka uelastycznia i ujędrnia skórę. Cena zestawu 66 zł


DONEGAL
Lakier do paznokci & naklejki. Pełnowymiarowe produkt. Cena od 12 zł zestaw.
Ja dostałam łososiowy kolor, a dokładnie nr 7171 i nie schnie tak szybko jak pisze producent.




SYIS
Ampułka Antycellulitowa - edycja limitowana specjalnie dla SHINYBOX-. Zawiera kofeinę i teofilinę, które przyśpieszają proces spalania tkanki tłuszczowej. / próbka 10 ml. Cena za 30 ml - 50 zł


REXONA
Antyperspirant Aloe Vera. Produkt Pełnowymiarowy Cena 12 zł





PREZENTY DLA STAŁYCH SUBSKRYBENTEK

SYNCHROLINE 
Zestaw kremów do twarzy i ciała

MAKE UP STORE
Kredka do ust kolor Hot Pink

PACHNĄCA WANNA
Kremowa babeczka do kąpieli - zawiera masło kakaowe i shea.



To chyba też dostały tylko subskrybentki - Katalog rajstop firmy EGEO i kalendarz 2014


Plus chyba wszystkie to dostałyśmy dużo różnych kuponów do sklepów internetowych, dwie ulotki z poprzedniego pudełka. 


 I krótka ściąga kaloryczna 



Czy mi się podoba? 
Szału nie ma, ponieważ bardzo dużo próbek, a trzeba przyznać, że w poprzednich pudełkach było wielkie WOW bo dużo pełnowymiarowych produktów. Jedyny minus dla Rexony, ja akurat mam w domu różową. Są też perełki mimo tylu próbek - ciasteczko, gąbka z żelem, naklejki na paznokcie, kredka do ust (trafił mi się ładny kolor)
Temat Fit & Shape, fajny ale Drogie Panie co do produktów antycellulitowych to pamiętajcie kosmetyki to tylko jakieś 20% sukcesu, najważniejsze jest dieta i ćwiczenia. 
Idę zagłębiać się w stos ulotek z kuponami rabatowymi z Shiny :)
Jak Wam się podoba pudełko ?

Pozdrawiam 
Klaudia

6 komentarzy:

  1. ja mam to samo zdanie szału nie ma gdyby nie clarena i mythos & flax była by pora bo reszta to drogeryjne średniaki poprzednia edycja była o niebo lepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, marcowe pudełko było świetne. Dlatego moja teściowa się skusiła bo była zachwycona.

      Usuń
  2. a ja jestem subskrybentką i nie dostałam katalogu rajstop i kalendarza. Pudełko średnio przypadło mi do gustu. Głównie przez kolor cieni do powiek i lakieru do paznokci. Reszta całkiem okey. I niestety nie udało się wylosować babeczki. Zapraszam do mnie :) http://sysunia_testuje.pinger.pl/m/21719898

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie wiem czy to było losowe czy jak, bo nie śledzę na bieżąco FB Shiny. Kalendarz fajny bo jest miejsce na notatki :) Pozdrawiam

      Usuń
  3. Też mam to pudełko i w porównaniu z poprzednim rzeczywiście jest słabo :( śliczny kolor lakieru, mi się trafił ciemny granat/grafit, ale muszę przyznać, że schnie ekspresowo ;)

    Wesołych świąt! :*:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może jestem nie cierpliwa, bo od razu pisałam ;P

      Również Wesołych Świąt życzę i mokrego Dyngusa :*

      Usuń