Translate

środa, 18 czerwca 2014

2nd Anniversary - Czerwiec ShinyBox

Długo mnie nie był, ale pogodne dni nie zachęcają do siedzenia w domu i przy komputerze tylko na spędzaniu dnia na słoneczku. Wszystko nadrobię obiecuje, kończę testowanie odżywki do rzęs... :)
Otrzymałam pudełko, ale jestem zła na firmę kurierską za to jak traktują paczki. 
Pierwsze pudełko w strasznym stanie pozaginane i porwane. Na szczęście drugie ciut w lepszym choć widać, ze przygniecione jakimś ciężkim przedmiotem.  
Na końcu posta wrzucę zdjęcie.

W drugą rocznicę Shiny najpierw chciałabym pogratulować i podziękować twórcą ShinyBox na stworzenia tak fantastycznego pomysłu jakim owe pudełko.
 Podziękować za to, że w małym pudełku mamy możliwość przetestowania tylu różnych kosmetyków. Nie zawsze jesteśmy w stanie kupić wszystkie te produkty.  
Dlatego życzę Wam, abyście się rozwijali tak jak do tej pory, a grono klientów i osób lubią Shiny rosło z dnia na dzień. 
Ja z niecierpliwością czekam co miesiąc na każde pudełko. 

Przejdźmy do pudełka. Zawartość jest bardzo ciekawa.


ETRE BELLE 
Maseczka kolagenowa w kremie. 15ml


ORGANIQUE 
Peeling solny. Produkt pełnowymiarowy



SYIS
Gąbeczka make up blender. Produkt pełnowymiarowy


DOVE
Antyperspirant Invisible dry anti-white mask. Produkt pełnowymiarowy.


MARION
Serum do włosów narażonych na działanie wysokiej temperatury. Produkt pełnowymiarowy.


PREZENTY

Spray ochronny do ciała przeciw owadom.


Próbki kremów i balsamu do włosów z SYIS oraz płatki kolagenowe Beauty Face


Karta  z rabatem 20% na usługi w salonach DERMIKA


Jak Wam się podoba pudełko?
Mnie się podoba bardzo. Chętnie skorzystam ze wszystkich produktów i próbek.
 Mosquiterum się przyda :P po ostatnim grillowaniu bardzo pogryzły mnie i męża komary. 
Poszukam w necie salonów z Dermiki gdzie mam jakiś blisko, może uda mi się wykorzystać rabat. 
Jeszcze jest kupon o wartości 50 zł w Bingo Spa.
Dziś pewnie wykorzystam peeling  i maseczkę. Tak więc, pudełko można śmiało polecić.
W tym miesiącu Shiny się postarało bardzo. Tak wiele osób narzekało, że w tamtym miesiącu dużo próbek, a tu proszę same pełnowymiarowe. 
Poniżej zdjęcie jak wyglądało główne pudełko po wyciągnięciu z pierwszego opakowania. 
To pierwsze jeszcze bardziej pogniecione. 
Dzięki Shiny, że pakujcie je podwójnie. Na szczęście żaden kosmetyk nie ucierpiał na tym.



Pozdrawiam i udanego długiego weekendu. 
Klaudia

2 komentarze:

  1. Najważniejsze, że Tobie się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pudełeczko super kosmetyki no i ja najbardziej ciesze sie z karty vip do salonu dermika i zniżki na zabiegi. Dosc często bywam w salonach dermika ich zabiegi sa rewelacyjne- warto wykorzystać zniżkę :)

    OdpowiedzUsuń