Translate

piątek, 27 czerwca 2014

No.1 wśród testowanych odżywek do rzęs

Minął 1 miesiąc i 10 dni od rozpoczęcia testowania odżywki 4 LONG LASHES, ale efekty jakie widać gołym okiem są fantastyczne. 
Jestem pod wielkim wrażeniem odżywka za 79 zł w tak krótkim czasie dała taki efekt. 


Odżywkę używa się standardowo jak każdej do rzęs codziennie wieczorem wzdłuż linii górnych rzęs.
Skład odżywki:

 Sam wygląd opakowania już zachęca do kupna, wszystko staranie zrobione.


Efekty zobaczcie sami.
Przed rozpoczęciem lewe i prawa oko:


Po 1 miesiącu i 10 dniach.


Widzicie różnicę?
Rzęsy są dłuższe, jest ich więcej. W rzęsach lewego oka miałam zawsze lukę w kształcie literki V ( widać na zdjęciach). Dzięki tej odżywce, nie ma śladu po niej bo w to miejsce wyrosły rzęsy, kiedy pomaluje tuszem mam w końcu pełne rzęsy.  
Naprawdę polecam Wszystkim tą odżywkę. 
Nie starcza na długo bo ja do tej pory ją używam i widać po zamoczeniu pędzelka, że jest jej mniej. 
Czyli może na jakieś 2 miesiące starczy.
Teraz to ona jest moim NO.1 po tuszowaniu są piękne rzęsy sięgają prawie do brwi :P. Nawet znajoma ostatnio pytała się czy zaś robiłam rzęsy metodą 1:1 bo mam tak ładne.
Z wrażenia poleciała od razu do Rossmanna kupić ją.
Odżywkę kupicie w Hebe i Rossmannie ceny są zbliżone.

Zobaczcie jeszcze dla porównania jak rzęsy wyglądały w listopadzie 

Pozdrawiam
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz