Translate

wtorek, 21 kwietnia 2015

VIOSENNA metamorfoza By ShinyBox kwiecień 2015

W tym miesiącu mam "focha" na Shiny i kuriera :P Żartuję. 
Chociaż wczoraj byłam mega wkurzona, bo jako jedyna moja paczka została źle zeskanowana i poszła do innego miasta, przez to dopiero dziś otrzymałam przesyłkę. Na szczęście jest. Dziś krótko i na temat.








Jak zauważycie na zdjęciu cień sypki, był lekko odkręcony i wszystko było nim obsypane.
W kwietniowym pudełko było:
- CAVIARISTE PERLIQUE tonik do twarzy
- BIOLAVEN ORGANIC żel myjący do twarzy
- GLAZEL kamuflaż perfect skin 
- DOVE żel pod prysznic
- próbka kremu BIOLAVEN do twarzy
- plan diety i program treningowy na 7 dni
- kisiel wspomagający odchudzanie

Koniec :) Pudełeczko fajne choć trochę nałożone na siebie tonik i żel do mycia twarzy. Z drugiej strony powiązane w codziennym użytku. Ciekawa jestem tej diety, choć wkurza mnie, że wszędzie tyko i wyłącznie dieta na odchudzanie. Hellooo :P są też osoby które tego nie potrzebują. 
Dziś naprawdę w żartach to biorę bo tak długo jeszcze nie czekałam i już wiedziałam w poniedziałek co jest w pudełku.
Cieszę, że bynajmniej , koleżance której poleciłam  podobało się i jest zadowolona :)

Pozdrawiam
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz