Translate

środa, 22 kwietnia 2015

Sposób na odrost brwi - 4LONG LASHES

Dzień dobry wszystkim w ten piękny poranek. 
Nie wiem jak u Was, ale u mnie jest od rana cudne słoneczko, aż energię mi rozpiera. Wczoraj mi już mąż zabrał kompa i nici z pisania było:)
Dziś chciałam Wam napisać kilka słów o odżywce do brwi. Było kiedyś szaleństwo na rzęsy extra długie, teraz jest moda na można powiedzieć krzaczaste brwi - naturalne. Nie cienki paseczki jak nie którzy sobie wyrywają. 
Brwi  mają to co siebie, że rosną powoli, czasem nawet nie odrastają. Na pewno wiele z nas nie raz źle sobie wyregulowała brwi. Ja również. 
Jedyny sposób to pozwolić tym niewłaściwie wyrwanym włoskom odrosnąć. Przez ten czas nie regulować brwi pęsetą, nie wyrywać. Wiem, to  jest długi proces i nie zawsze estetyczny.  Żeby uniknąć siedzenia w domu z powodu odrostów, wystarczy kredką do brwi namalować je sobie. Dziś mamy ogromny wybór akcesoriów kosmetycznych do ładnego malowania brwi: szablony, farbki, kredki, pisaki. Dzięki temu spokojnie przez kilka miesięcy nie będziesz zwracać uwagi na te które odrastają.

Dodatkowo możemy przyśpieszyć porost włosów dzięki odżywką. Nie mam porównania z wieloma odżywki do brwi. Używałam tylko dwóch z Pierre Rene oraz z Eveline. Nie polecam żadnej z nich. Nie zrobiły nic, mimo iż wiecie, że ja takie kosmetyki stosuje regularnie.
Pewnie sporej grupie pierwsza myśl do głowy na szybszy odrost brwi wpadnie olej rycynowy. Ja jestem przeciwnikiem tego preparatu, może i działa może i ma zwolenników. Jednak nie lubię nakładać na twarz i jej cześć czegoś od czego wszystko robi się tłuste i co się nie wchłania w ogóle w skórę. 
Tutaj kolejny raz polecam firmę OCEANIC i odżywkę do brwi 4LONG LASHES. 
Piszę kolejny raz, informacja dla tych co nie czytali mojego bloga wcześniej, ponieważ hitem okazała się ich odżywka do rzęs z tej firmy. Poleciłam już wielu osobą ją i każda z nich jest zadowolona. Wracając do tej odżywki do brwi.
Czy zastanawiałyście się na składem ? czy skład od odżywki do rzęs się różni od tej do brwi?
Otóż nie. Porównywałam w sklepie oba pudełka do rzęs i do brwi. Skład jest dokładnie taki sam. Dla przypomnienia:


Różnią się tylko końcówkami do nakładania. Do rzęs był typowy cieniutki pędzelek, a tutaj zobaczcie na zdjęciu. 



I to jest cała różnica. Stwierdziłam, że jeśli skład taki sam na pewno wspomoże odrost brwi. Używam ją dopiero tydzień, za wiele nie mogę jeszcze Wam powiedzieć, choć jak patrzę pod świtało to widać już w miejscach"wyludnionych" małe włoski. Jestem dobrze nastawiona i myślę, że po miesiącu lub dwóch będzie różnica.  Kupiłam ją w promocji za 55 zł w Hebe.
Uciekam do swoich obowiązków, a Wam życzę miłego ciepłego dnia :*

Pozdrawiam 
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz