Translate

piątek, 21 listopada 2014

Towar Pierwsza Klasa by ShinyBox - Listopad

Jestem lekko spóźniona z wpisem, ale niestety siła wyższa.
Tym razem Shiny się postarało i to porządnie, Głównym tematem pudełka są lata 80-te i zakupy w sklepie Pewex czyli Przedsiębiorstwo Eksportu Wewnętrznego. Kosmetyki wszystkie pełnowymiarowe. 


 


NU
Pielęgnacyjny zmywacz do paznokci w chusteczkach.


 Organique
Złoty peeling cukrowy

BANIA AGAFII
Balsam do włosów odżywczo regeneracyjny


JOKO
Baza pod cienie



MARIZA
Peeling do ust


APC
5 osobnych cienie do powiek w kuleczkach - perłowe



Gratis
Blaszka z PEWEX


Jak Wam się podoba?
Dla mnie bomba. Kosmetyki super. Cieni raczej nie używam, ale są śliczne. Peeling do ust do zjedzenia :P Naprawdę godne polecenia pudełko

Pozdrawiam 
Klaudia

2 komentarze:

  1. strasznie mi się podoba, tylko mam problem z odkręceniem tych cieni, niektóre się zacinają : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tu się zgodzę ciężko bylo niektóre odkręcić. Ja o maly włosy nie złamałam calosci bo nie taka mocno musiałam kombinować żeby odkręcić:/

      Usuń