Translate

piątek, 13 lutego 2015

Gift of Love by ShinyBox - Luty 2015

Dziś 13-sty piątek. Czy mieliście pechowy? wierzycie w przesądy? 
Ja raczej nie :P ale nie lubię jak czarny kotek przebiegnie mi przez drogę :) 
Dzisiejszy dzień mogę zaliczyć do udanych. Córka  miała dziś pierwszy dzień przedszkola. Chyba gorzej to przeżyłam jak ona, bo jeszcze w domu mi trochę łzy leciały. No cóż jeden etap życia córeczki za mną. Ważne, że jej się podobało. 
Wracając do Shiny. Walentynkowym pudełkiem można śmiało robić bicepsy. haha waży jakieś 2 kg. Zawartość naprawdę jest oszałamiająca. Polecam każdemu to pudełeczko. Warte swojej ceny. 




THE BODY SHOP
Masło do ciała
Nowa kolekcja TBS, zapach kwiatowy.



DERMIKA
Emulsja do nawilżania i łagodzenia HYDRATIC
Koi podrażnienia, nawilża, wzmacnia barierę ochronną skóry. Polecana dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


BANIA AGAFII
Maska do włosów drożdżowa - na pobudzenia wzrostu. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


SYIS
Serum kolagenowe do paznokci. PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


YASUMI
Maska kremowa z truskawkami i sorbitolem do przygotowania w shakerze.
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


NIESPODZIANKA

4SENSO
Próbka vitamin push-up mus. Maseczka do włosów zniszczonych. 

GRATIS

BIAŁY JELEŃ
Hipoalergiczne mydło. Zawiera ekologiczne i certyfikowane oleje.



PRÓBKI


ULOTKI - BONY


I jak Wam się podoba?
Mnie bardzo. Nie ma się do czego przyczepić. Wszystkiego jestem ciekawa, zwłaszcza maski drożdżowej. 
Życzę udanego weekendu i zakochanych Walentynek :)
Pozdrawiam 
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz