Translate

sobota, 2 sierpnia 2014

Bio Kajal do oczu z BIOTIQUE

Eyeliner czarny, czarna kredka do oczu.... to chyba każda kobieta posiada w swojej kosmetyczce.
Moje kosmetyczka posiada tylko to co potrzebne do makijażu, raczej zero cieni :) 
Lubię eyeliner, ale w lato wolę delikatny makijaż dlatego wystarczy mi tylko tusz, lekki podkład, błyszczyk i właśnie kajal. 
Pierwszy jaki używałam to Hashmi, ale niestety popsuł mi się. Kilka razy spadł i na zdjęciu niżej pokaże wam co mi zostało. Dlatego kupiłam nowy z firmy BIOTIQUE. 
Firma bazuje na naturalnej medycynie ajurwedyjskiej.


Co to jest kajal/kohl?

W krajach orientalnych służy do zdobienia oczu, jak również  jako złoty środek na odpędzenie złych duchów i demonów u noworodków. U nas można powiedzieć, że jest to zamiennik naszej czarnej kredki z tą wielką różnicą, że jest on naturalny bez jakiejkolwiek chemii, zwłaszcza ołowiu. 
Dodatkowo starannie wyselekcjonowany skład koi nasze oczu. Odpowiednia mieszanka ziół zwęża naczynka krwionośne,  dzięki temu oko robi się bardziej wyraziste. Podobno odżywiają rzęsy, co za tym idzie wzmocnienie i wzrost ich.

Kohl, który miałam z Hashmi niestety nie był rewelacyjny. Po za tym otrzymałam go zawinięty w folię bez opakowania, więc składu nie znałam. Na oczach trzymał się długo, ale niczym się nie wyróżniał. 
Tak wygląda po kilku przewrotkach, dzióbek się urwał i ciężko już go używać.


Z nowego nabytku jestem zadowolona używam go 5 dni i faktycznie zamyka naczyńka, a po nałożeniu czuć taki lekki chłód, choć sama nie wiem jak to nazwać. Ja używam go głównie na wodnej linii oka, może ze dwa razy na powiece zrobiłam delikatną kreskę. 
Czytałam dużo opinii, że na powiece się rozlewa i spływa na dół. Być może jest to prawdą, ale moim zdaniem jeśli ktoś przesadzi z nałożeniem lub po prostu lubi mocny makijaż, to będzie spływać. 
Ponieważ ma w sobie olej sezamowy i olej ze słodkich migdałów. Na słońcu taka mieszanka nie ma szans się utrzymać jak jest jej dużo.
Ja miałam delikatną kreskę, coś a'la eyelinerm. Cały dzień  na powietrzu i nic mi nie rozmyło się. 
Skład poniżej



Po wysunięciu całej kredki


Polecam każdej, która lubi naturalne kosmetyki i  magicznie chce rozświetlić spojrzenie.


Chętnie poczytam opinie jeśli któraś z Was używa z innych firm. Jestem ciekawa opinii z Waszego użytkowania
Pozdrawiam 
Claudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz