Translate

środa, 20 sierpnia 2014

ShinyBox - Sierpień

Zacznę chyba od tego, że totalnie się zakręciłam w tym miesiącu z pudełkami. 
To przez to, że nie zawsze jestem na bieżąco z czytaniem postów ShinyBox na FB.  
Na początku miesiąca Shiny wrzuciło zdjęcia pudełka The Luxury Touch, zdziwiona i wniebowzięta jakie cudne kosmetyki teraz będą, czekałam cierpliwie na dostawę. 
Dziś oglądam FB, a tu zonk. To nie te pudełka. Dopiero jak doczytałam dokładnie, to się dowiedziałam, że The Luxury Touch to był ekstrabox. Gdybym poczytała od razu to bym zamówiła, no ale trudno.
Główne pudełko również jest ciekawe. 




BANDI
Krem intensywnie nawilżający. Do każdego rodzaju skóry, do codziennej pielęgnacji.


 DERMIKA
Serum-koncentrat piękna. Stymuluję odnowę skóry i chroni przed starzeniem.


YASUMI
Emerald cooling mist. Odświeżająca mgiełka dla zmęczonych nóg. Poprawia krążenie, odświeża.



GLAZEL
Konturówka do brwi. Kolor brąz. PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY


Dodatkowy kosmetyk

THE BODY SHOP
Masło do ciała z olejem arganowym.


Próbki, które dostali wszyscy


Kosmetyk wylosowany wśród subskrypcji



To tyle. Fajne pudełeczko. Uwielbiam Bandi i Dermike, więc pewnie za niedługo znikną. . Mój mąż już podczepił się do mgiełki do nóg. Jak zawsze u mnie szybko znikają cudeńka :)
Jak Wam się podoba?

Wiecie co ten ekstrabox nie da mi żyć, a to przez głównie dwa produkty. 
Fake Bake Flawless - płyn opalający (już zamówiłam dziś, nie wytrzymałam). Podobno jest świetny, nie żaden śmieszny żółty samoopalacz, gdzie skóra jest pomarańczowa.
No i Revitalash - odżywka do rzęs, jeszcze mi nie wpadła do rąk. Może kiedyś. 

Pozdrawiam
Klaudia

3 komentarze: