Translate

wtorek, 12 listopada 2013

FEG Eyelash Enhancer

Właśnie otrzymałam przesyłkę z odżywką i jestem .. sama nie wiem niby zaskoczona, trochę nie ufna, gdyż wydaję mi się, że jest oryginalna. Chociaż może mi się tylko wydaje. 
Na stronie http://www.fegeyelash.com/index.php/Contrast znajdują się informację o oryginalności. Pudełko które dostałam zawiera takową naklejkę. Zgodnie z tym o czym tym informują na stronie wszystko się zgadza, znaki wodne, zmienia się pod kątem patrzenia itd.


Siedzę teraz i czytam już chyba z setną stronę o opiniach, nawet na FB FEG. Nie mam pojęcia co myśleć o moim zakupionym produkcie. Niby wszystko tak jak opisane, ale zastanawia mnie skserowana ulotka. Napisałam w tej sprawie do sprzedawcy z allegro u którego kupowałam. Zobaczymy co mi odpisze.
Skład na opakowaniu jest inny i na ulotce inny. Tak jak to wszyscy mówią, chociaż nie znalazłam żadnej wypowiedzi od oryginalnego dostawcy co u nich znajduję się na opakowaniu. Jest wiele kontrowersji na temat słynnego składu Bimatoprost. Ja go mam na ulotce ,a na opakowaniu nie. Co więcej znalazłam masę wypowiedzi, że oba produkty pochodzą z jednej i tej samej fabryki chińskiej.  Tylko ktoś poprzez marketing  chce na tym zarobić więcej. Jedna była bardzo interesująca  i po przeczytaniu jej zaczęłam dalej szukać. Podobno Revitalash została pozwana za to , że w  składzie na opakowaniu był opisany ten składnik Bimatoprost. Co się okazało jest to znak towarowy należący do koncernu Allegran, pod nazwą handlową LUMIGAN. Dlatego FEG nie umieściła tego składnika na opakowaniu, tylko an ulotce, żeby uniknąć oskarżeń..... ... 
Nie wiem., Nie wnikam w to dalej.
Jest masę tych wypowiedzi, poszperajcie po necie. 
Ja i tak dalej nie wiem co sądzić o tym produkcie. Dlatego nie oddam go i mimo iż miałam czekać na odżywkę z ShinyBox, zacznę go testować jako pierwszego , zobaczymy jakie będą efekty. Najwyżej będę stratna 60 zł albo zyskam na pięknych rzęsach. 











Napiszcie jakie Wy macie doświadczenia z tą odżywką ?? :)

3 komentarze:

  1. Witaj, znalazłam post i chciałam zapytac czy były efekty stosowania odżywki? ja kupiłam bez hologramu i efektów nie ma. Teraz chcę przyinwestować i nie wiem czy warto. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam :) odnośnie tej odżywki nie było żadnych efektów. Tu pisałam o niej krótko http://claudi-little-world.blogspot.com/2014/01/odzywki-do-rzes-przetestowane.html?m=1 bo nie bylo co pisać. Polecam Ci szczerze odżywkę 4 LONG LASHES rezultaty opisałam tu http://claudi-little-world.blogspot.com/2014/06/no1-wsrod-testowanych-odzywek-do-rzes.html?m=1 . Jest nie droga bo bez promocji 79zł, a naprawdę czaruje rzęsy.

      Usuń
  2. Ja jak na razie używam od 5 dni i już martwię się czy nie kupiłam podróbki.W składzie na kartoniku i wewnątrz opakowania nie ma wymienionego głównego składnika oraz jest wodnista. Martwię się czy nie wyrzuciłam kasy w błoto.

    OdpowiedzUsuń