Translate

środa, 19 marca 2014

ORGANIQUE - naturalne piękno

Jak pisałam wcześniej od jakiegoś czasu stawiam bardziej na naturalne kosmetyki, stopniowo się uczę i czytam jakie firmy należą do tej grupy. Na razie zaczynam od kosmetyków do pielęgnacji ciała, by potem przejść do kolorystyki. 



Firmę ORGANIQUE znam już jakiś czas, ich sklepy były raczej w większych miastach dlatego czasami coś się kupiło jak było się w takowym mieście.
Ja niestety mieszkam w takiej miejscowości, że niektórych sklepów się raczej nie doczekam. Dlatego muszę albo wyruszyć w podróż albo kupować przez neta.
Firma ORGANIQUE została założona jakieś 13 lat temu przez Polaka Pana Tomasza Czarski. Zaczynali od mydła glicerynowego wykonywanego ręcznie z bardzo wysokiej jakości surowców, dziś mamy całą gamę kosmetyków do pielęgnacji oczywiście naturalnych. Firma otrzymała wiele nagród i certyfikatów. 
Naprawdę polecam ich kosmetyki. Moje zakupy tym razem były dla całej mojej trójki.



Mydło Oliwne z Aleppo 
Kupione dla córeczki, ponieważ bo skórę delikatną ze skłonności do alergii i wysuszania. 
To mydło ma właściwości nawilżające, zmiękczające ale również antyalergiczne, przeciwzapalne i odkażające.  Jestem już po kilku kąpielach córki tym mydłem i przyznaję, że skórę jest miękka w dotyku,a  miejscowe wysuszenia skóry znikają. 



Mydło do golenia dla męża. 
Kupiłam mu ponieważ parę miesięcy temu w zakupionym  w M-BOX otrzymał FACE BALM po goleniu i jest bardzo zadowolony z tego. Non stop mówi, ze innego już nie kupi dlatego do kompletu kupiłam mu mydło do golenia. 
Mydło ma za zadanie zmiękczać zarost oraz delikatnie oczyszczać. Ma w sobie wyciąg z aloesu oraz gliceryne, które pozwalają uchronić skórę przez uszkodzeniami, oraz otrzymać odpowiednie nawilżenie.



No i coś dla mnie SAVON NOIR i GLINKA GHASSOUL, choć mój mąż też się przyssał do tych dwóch produktów. Skomponowałam sobie taki zestaw, aby oczyścić skórę na twarzy, zmniejszyć  pory, odświeżyć i odżywić. 
Glinka Ghassoul zwana marokańską, ja wybrałam gotową masę. Używana jest ona w salonach SPA&Wellness w przeróżnych zabiegach. 
Jej główne właściwości to:
- redukcja suchości
- zapobiega łuszczeniu
- oczyszcza skórę
- poprawia elastyczność, jędrność
Otrzymałam gazetkę z Organique gdzie są różne przepisy z użyciem tej glinki, jako peeling do twarzy, na ciało, maska twarzy i ciała. Po kupieniu składników można w domu pokombinować. 




Savon Noir tradycyjne mydło z Maroka. Wytwarzane tradycyjnymi metodami z oliwek i oleju oliwnego. Bardzo delikatnie się pieni, dzięki właściwościom nawilżającym skutecznie zmiękcza skórę i odżywia. Oczyszcza, przygotowuje skórę do lepszego wchłaniania kremów. 
Polecane jest dla osób, które maja problem z trądzikiem, gdyż regularne stosowanie skutecznie eliminuje wypryski.
Są różne sposoby użycia mydła jaka wersja podstawowa po demakijażu,  jako pasta oczyszczająco-peelingującaj w połączeniu z glinką i olejkiem oraz można zrobić gomaż ciała.


  
Może któraś z Was stosowała glinki lub mydło, jeśli macie swoje wrażenia po ich użyciu chętnie poczytam.

Pozdrawiam
Klaudia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz