Translate

środa, 19 marca 2014

ShinyBox Marzec - The Style Experience

Chyba muszę się przyzwyczaić do późnego otrzymywania  przesyłki przez kurier, godzina prawie 17:30.
I jak tu brać udział w konkursie Shiny jaki teraz zrobili o udostępnienie prezentu jako subskrybentka, która pierwsza wygrywa. No trudno, dość marudzenia przejdźmy do prezentacji marcowego pudełka. Tym razem większość kosmetyków jest do pielęgnacji.




DELAWELL
Zmysłowy scrub solny do dłoni, stóp i ciała. Zawiera kryształki soli, które złuszczają naskórek i wygładzają skórę. Zawiera m.in masło shea, olej jojoba i makadamia. Cena 39 zł



BIODERMA
Sebium Pore Refiner Krem. Korygujący krem który ma poprawiać wygląd skóry, zwężać pory, skóra ma być delikatna i czystsza. Cena 60zł/ 30ml ( tutaj mamy próbkę 15ml)


 ORGANIQUE
Biała glinka, 100% naturalna glinka kaolinowa. Usuwa zanieczyszczenia, delikatnie rozjaśnia, remineralizuje. Cena 30zł



BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ
Żel do twarzy, biosiarczanowy, oczyszczająćy, do cery tłustej i mieszanej. Produkt Pełnowymiarowy 28zł



ORGINAL SOURCE
Żel pod prysznic. Ananasowy Cena 9zł. Produkt pełnowymiarowy.


PREZENTY ZA SUBSKRYPCJE



  
Genialna mała karteczka z tego zestawu, którą musiałam Wam pokazać. Dla osób, które wolą kupować kosmetyki naturalne, czyli coś dla mnie bo staram się od jakiegoś czasu właśnie takich kosmetyków używać.
Mały spis czego unikać w kosmetykach, nie znam na pamięć nazw, dlatego tą małą ściągnę na pewno będę nosić w portfelu.

































Wrażenie po Shiny. Kosmetyki ciekawe choć nie wiem czy użyję żelu biosiarczanowego - jest do skóry mieszanej i tłustej, a ja mam suchą. Na pewno jestem zadowolona ze scrubu solnego, kremu BB, oraz glinki. Fajnie, że dostałam białą glinkę bo parę dni temu kupiłam glinkę Ghassoul też z ORGANIQUE ( post czeka w roboczych ). 
Jak ja to mówię:  co by w Shiny nie było zawsze będę uśmiechnięta na widok pudełeczka i zawartości.

Zapraszam i zachęcam do wypróbowania http://shinybox.pl/?ref=a77bfb0

Pozdrawiam
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz