Translate

sobota, 1 marca 2014

Prezent Walentynkowy w Salonie Urody Estima w Rybniku

Wiem, że Walentynki już dawno temu były, ale swój prezent dopiero teraz w piątek mogłam zrealizować. 
Mianowicie dostałam od męża Bon Podarunkowy  do Salony kosmetycznego Estima.
Bardzo się ucieszyłam, bo w końcu będę miała chwile relaksu. Miło, że mąż posłuchał czasem mojego marudzenia o tym, że w Jastrzębiu nie ma fajnych salonów. Wszystkie mają jednakową ofertę, żadnych nowości. Większość zabiegów jak np. maseczki, p-shine, każda z nas może sama może robić w domu,  kupując odpowiednie kosmetyki. W Salonie Estima spotkałam kilka nowości z których skorzystałam.


Sama wizyta w Salonie była bardzo udana, Pani kosmetolog Aleksandra Rduch przemiła osoba i rozmowna. Salon nie jest duży, ale za to czysto, schludnie i przyjazna atmosfera. Osobne pomieszczenie przeznaczone na zabiegi i osobne do manicure.  Skorzystałam z trzech zabiegów:

BODY SHAPING BIUST I POŚLADKI - ujędrnia, modeluje, redukuje cellulit, wzmacnia mięśnie.
Jest to seria 5 zabiegów co dwa dni. Sam zabieg przyjemny i pozwala się na chwilę zrelaksować, a nawet zasnąć jeśli ktoś zmęczony. Ja byłam zmęczona i gdyby nie rozmowy z Panią Aleksandrą pewnie bym zamknęła oko. Zabawne były natomiast nakładki, które daje się na biust i pośladki. Mi  troszkę skojarzyły się z laktatorem, ale na pewno nie odczuwamy żadnego bólu, raczej delikatny masaż ssący. 

Drugi zabieg to mój HIT , który widziałam w Tv i nikt inny w naszym rejonie go nie ma. 

PEDICURE FISH SPA zabieg ten przyszedł do nas z dalekiego wschodu, w Polsce od nie dawna o nim słychać.


Polega on na zanurzeniu nóg w akwarium, gdzie gromadka rybek zwanych Garra Rufa ( to małe rybki o długości 6-7 cm, gatunek bezzębny) swoim pyszczkiem ssie nasz martwy, zrogowaciały naskórek, pozostawiając zdrowy w nienaruszonym stanie. Zabieg trwa od 15 do 30 minut. 
Bardzo przyjemne uczucie delikatnego łaskotania i wierzcie mi, nie da się oderwać wzroku od rybek, kiedy pracują przy naszych stopach. Co ważne ja po pierwszym razie zauważyłam, że stopy są miłe i miękkie w dotyku. Pewnie jeszcze skorzystam z zabiegu.

Tak sobie o to miło spędziłam piątkowe popołudnie. Z salonu wyszłam z uśmiechem, zrelaksowana,  zadowolona z zabiegów i z nagadania się z Panią Aleksandrą. 
Polecam wszystkim wizytę w tym Salonie. Gwarantuje, że wyjdziecie jak ja z uśmiechem i naładowane pozytywnie. 
Zapraszam na stronę internetową klik: ESTIMA 


Pozdrawiam
Klaudia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz