Translate

wtorek, 20 maja 2014

Let's be a Woman - Majowy ShinyBox

Co tym razem Shiny przyniosło mi do domu. Zobaczcie sami

Ku nie zadowolonych opinii na FB ShinyBox, które czytałam od rana ja jestem zadowolona. Fakt może, mało pełnowymiarowych produktów, ale za co ciekawe.

SCHWARZKOPF PROFESSIONAL
Balsam z nową technologią Cell Perfector i pochodną kwau hialuronowego dla nawilżenia i ochrony włosów podczas suszenia.


L'OCCITANE 
Woda toaletowa zapach Narcyz & Wanilia


CLARENA
Krem do rąk dla skóry przesuszonej
Krem do stóp. Ze srebrem regulujący nadpotliwość stóp.


REXONA
Antyperspirant max protection w sztyfcie PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY


DERMEDIC
Płyn micelarny H2O. Do skóry odwodnionej bądź bardzo suchej .


PREZENTY 
Krem do twarzy Egyptian Magic


Balsam Balmi  z wit. E, olejek Jojoba, masło Shea


I jak Wam się podoba?
Ja jestem zadowolona z balsamu do ust, z płynu micelarnego. Nawet z Rexony w sklepach nie widziałam jej jeszcze, ma przyjemny zapach i nawet się sprawdza, bo użyłam jej dziś. Ogólnie bardziej mi się podoba niż poprzednie pudełko. Zapach z L'Occitane jest dość intensywny, ale ładny.Cieszę się, że nie ma miliony ulotek których ostatnio było masę.

Pozdrawiam
Klaudia

1 komentarz:

  1. Ja także jestem ciekawa tego balsamu, chyba sobie taki sprawie :) Pudełko zdecydowanie lepsze od kwietniowego :)

    OdpowiedzUsuń