Translate

poniedziałek, 12 maja 2014

Suplementy dla włosów, skóry i paznokci...

Rzadko używam jakieś suplementy w tabletach, wole zdrową żywność w formie owoców i warzyw. Chciałam spróbować, bo na Wizaż.pl był ciekawy konkurs z polowaniem na aktywny baner w ciągu dnia, który nie wiadomo o której się ukaże, a jak już się pokazał to był tylko 30 min aktywny. Kto kliknął wypełnił ankietę otrzymywał poniższe suplementy do testowania. Ja upolowałam dzięki mężowi w któryś weekend, bo sama jakoś nie potrafiłam trafić w ciągu dnia (obowiązki), a że on pracował na kompie to miał za zadanie odświeżać mi stronę i sprawdzać :)
Takim o to sposobem udało się wygrać.




 



Czas testowania to 30 dni. Nie wiem czy 30 dni pozwoli określić stan włosów, paznokci i skóry. Wydaje, mi się, że jedno opakowanie to mało. Zobaczymy jednak co się będzie działo. Chyba najszybciej zobaczę poprawę na paznokciach.
Jeśli któraś już korzystała z tych suplementów chętnie poczytam opinie o nich.

Pozdrawiam
Klaudia




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz