Translate

poniedziałek, 14 października 2013

30 Day Squatt Challenge Effects

Czas start ! 
1,2,3,4.............29,30 !
Dziś pierwszy dzień przysiadów, czyli Pupa UP start.

Znalazłam to wyzwanie niedawno na internecie. Czytałam wiele opini, dziewczyny wypowiadają się pozytywanie, więc czemu by nie spróbować.
Dziś zaczełam 1 dzień - 50 przysiadów. Przysiady wykonujemy do kąta prostego, plecy obowiązkowo proste, głowa również.
Nie było źle, dodatkowo wziełam sobie jeszcze małe obciążenie do rąk po 2,5 kg hantli. Zobaczymy jakie będą efekty. Zrobiłam sobie zdjęcie, żeby porównać ( haha nie, to nie ja na zdjęciu - tyłek świetny).
 Od tamtego tygodnia zaczęłam ćwiczyć tyłek 2 do 3 razy w tygodniu, więc zobaczymy efekt po połączeniu tych ćwiczeń z wyzwaniem 30 dniowym.
Ktoś chętny się przyłączyć :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz