Translate

piątek, 18 października 2013

Klub Recenzentki CeCe of Sweden

W środę rano dostałam SMS, że została wysłana do mnie paczka. Nie wiedziałam o co chodzi bo nic nie zamawiałam. ???
Czytając wczoraj stronę Wizaż.pl dowiedziałam się, że W Y G R A Ł A M w konkursie (jakiś tydzień temu brałam w nim udział).



Byłam totalnie zaskoczona. Pierwszy raz w życiu wygrałam coś. 
Konkurs na stronie Wizaż.pl był realizowanym przez firmę CeCe of Sweden. Konkurs polegał na wypełnieniu formularza rejestracyjnego, odpowiedzeniu na kilka pytań wyboru i kilka opisowych. Nagrodą było przetestowanie nowej linii kosmetycznej Ce-Ce Med  do pielęgnacji włosów suchych, zniszczonych i pozbawionych blasku.
Tak udało mi się, choć raz jestem szczęściarą ! Zostałam wybrana na testerkę owych produktów. 
Dziś otrzymałam paczkę. Warunkiem jest przetestowanie tych produktów i wypełnienie ankiet,  które otrzymam w odpowiednim terminie. Żaden problem uwielbiam nowości kosmetyczne, więc z miłą chęcią przetestuję. 
W zestawie otrzymałam szampon, odżywkę do włosów suchych oraz odżywczy koncentrat bez spłukiwania. Idealnie na moją czuprynę. 
Mam suche włosy, ciężkie do rozczesania po umyciu - mimo używania odżywek, co najgorsze końcówki zaczynają się rozdwajać. 

Tak wygląda zestaw wygranych produktów.















Dziś użyłam ich pierwszy raz :)
Opinię o nich załączę później po dłuższym używaniu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz