Translate

sobota, 19 października 2013

Październikowy Shiny Box

Kolejne pudełeczko trafiło w moje ręce. Nowy design pudełka, po prostu jakby robiony dla mnie, uwielbiam zestawienie różu z czarnym. Bardzo ładny, wszystko staranie zapakowane bez żadnych uszkodzeń.





Po otwarciu po raz kolejny WOW. 
Nie wiem czy kiedyś przestanę to mówić, ale mnie te pudełeczka naprawdę cieszą nie zależnie od tego co jest/będzie w środku. Czytałam na FB ShinyBox jak niektóre dziewczyny narzekają na zawartość, na słabo wykonane pudełko itd.  Rozumiem, że każdy ma rożne gusta, chyba nie myślą, że będą szykować każdemu osobne pudełeczko ze specjalnie dobranymi kosmetyki dla każdej z Nas. Nie będę się rozpisywać, ale moim zdaniem niektórzy chyba maja za wysokie wymagania, albo po prostu lubią po marudzić.
 Ja jestem pozytywnie nastawiona na te pudełeczka i zawsze ciekawa co będzie w następnym.
 To nic, że dopiero mam drugie. Co miesiąc mam mały prezent dla siebie i mnie to cieszy.


Może zacznę od ulotek, które otrzymałam:

1. Badanie piersi - październik jest miesiącem profilaktyki raka piersi, stad tez ulotka. Na pewno bardzo przydatna. Szczerze raczej nie wykonuję takich badań, tylko masuje jak się balsamuje. Być może teraz z ulotką co jakiś czas będę badać.


2. Kupon rabatowy 10% na zakup produktów w sklepie mineralnie.pl


3. To podziękowanie za subskrypcję i informacja, o dodatkowych prezentach w ramach subskrypcji
.



Teraz najważniejsze kosmetyki.


1. ORGANIQUE
HOT&SPICY płyn do kąpieli - pięknie pachnie- zapach pomarańczy, z chili i przyprawami.
 PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

2. THE BODY SHOP
Maska do twarzy z wit. E. Zawiera dużą dawkę wit. E, wyciąg z pszenicy oraz olej sojowy. Za zadnie ma wygładzać, nawilżać, ujędrniać skórę, oraz chronić przed szkodliwym wpływem środowiska. 
PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

3. SYIS
Płatki pod oczy. Podobno z efektem botoksu likwidujące zmarszczki mimiczne. Skład rumianek, kwas mlekowy i glikolowy oraz wit. C maja sprawić, że rozjaśnią się cienie pod oczami. 
PRODUKT PEŁNOWARTOŚCIOWY.

4. GOLDWELL
Balsam na włosy 60-sekundowy. Ma regenerować włosy. Odbudować bardzo uszkodzone struktury włosów głęboko od wewnątrz. Zapewnia połysk i elastyczność.

5. SECGE VITE TOP COAT
Odżywka do paznokci. Szybkoschnący lakier ochronny. Ma specjalnie opracowaną formułę która przenika przez warstwy manicure i błyskawicznie je wysusza, tworząc warstwę ochronną z połyskiem

6. FULL OF FASHION
Bransoletka. Koronowy hit. Kolor czarny i czerwony.

PREZENT 
Saszetka szamponu do włosów z serii ELESTABION T od marki FLOSLEK. Jest to szampon do włosów z łupieżem, bez parabenów.

PREZENTÓW CIĄG DALSZY DLA SUBSKRYBENTEK


Firma ACQUA DI BOLGHERI
Włoskie kosmetyki. Pierwszy raz słyszę o tej firmie. Są to saszetki balsamu do ciała, perfumu, kremu anty-age oraz olejku eterycznego.


Pędzel PIXIE COSMETICS. 
Pędzel do podkładów płynnych, mineralnych lub sypkiego czy prasowanego.
Z wyglądu śliczny. Cena regularna ok. 48 zł.
Dziś go użyłam i naprawdę świetnie się rozprowadza podkład. Bardzo miękkie włosie. Próbowałam coś na stronie firmy poczytać, ale mają przerwę techniczną.

To tyle. 
Jak dla mnie pudełko super. Dużo przydatnych prezentów.
Dziś część wykorzystam zrobię sobie wieczorem małe SPA. Płyn do kąpieli pewnie szybko zejdzie, bo już mąż się przystawia do niego. Z balsamem do włosów muszę poczekać, ponieważ na razie testuję kosmetyki do włosów z CeCe, nie chcę mieszać, żeby moja opinia była potem wiarygodna. Z bransoletki pewnie też skorzystam np. dziś urodzinki siostry. Jeśli chodzi o odżywkę do paznokci, to tak jak producent mówi zasycha błyskawicznie. Pomalowałam nią mokry lakier na paznokciach i chyba  po 60 sekundach były suche. Rewelacja w końcu mogę pomalować paznokcie i nie martwić się , że gdzieś zahaczę albo córka mi dotknie. 
Powiem Wam, że naprawdę Shiny Box wciąga. Już jestem ciekawa listopada, a co dopiero grudzień - święta. Zobaczymy czym Nas zaskoczyć Shiny Box.
Jeśli jeszcze nie macie subskrypcji - zapraszam.


W każdej chwili można zrezygnować z subskrypcji.

A Wy co myślicie o październikowym pudełku ?

2 komentarze:

  1. Kurczę, fajne to ale zawsze mi szkoda kasy. Koronkowe bransoletki - zazdroszczę. Widziałam je gdzieś ale były drogie ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak miło :* dziękuję za komentarz. Mi tez było szkoda kasy na to, wiem o pudełkach od roku, ale jakoś nie umiałam się do tego przekonać. W końcu spróbowałam i nie żałuję. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń