Translate

środa, 30 października 2013

Mały zakup w ekobieca.pl

Dziś wszystko na szybko, jak wspomniałam w poście wcześniej, miały być one popołudniu napisane z pełną recenzją i po przetestowaniu zakupów, ale kurier wyjątkowo późno mnie odwiedził. Na razie pokaże Wam tylko moje małe zakupy.


Szczotka Tangle Teezer
Wybór kompaktowa lub zwykła. Jak widać zwykła nie potrzebuję kompaktowej, nie zabieram skarbów do torebki jak gdzieś wychodzę :)
Wiele pozytywnych opinii. Mnie skusiło tym , że ponoć robi czary z włosami poplątanymi. Moje włosy po kąpieli są straszne, rozczesuję je chyba z 10 min. Wszystko to pokaże Wam w kolejnym poście w weekend, tam już tylko same zdjęcia będę, bez komentarza. Szczotka ma bardzo specyficzne ułożenie ząbki, to one ponoć pomagają w rozczesywaniu włosów. Zobaczymy jaki będzie efekt. Cena 34,99 zł.






Kwas Hialuronowy potrójny BioCosmetics
Polecam, jeśli ktoś ma cerę suchą. Ja mam, ciężko mi dobrać krem, która nawilży moją skórę. Zazwyczaj po 10 minutach od posmarowania kremem muszę na nowo smarować.  Używałam już wcześniej kwasu tylko zamawiałam na allegro i zdziałał cuda. Odpowiednio nawilżał mi skórę, była delikatna w dotyku.

"Roztwór kwasu hialuronowego zawiera aż trzy różne najskuteczniejsze formy kwasu hialuronowego o różnych ciężarach cząsteczkowych:

• 1% wielkocząsteczkowego Kwasu Hialuronowego - 0,85-0,95 MDa 

• 0,5% małocząsteczkowego Hialuronianu Sodu - 50-60 kDa 

• 0,5% ultra niskocząsteczkowego Roślinnego Kwasu Hialuronowego - 3,6 kDa (3600 Daltonów)8"*


Mała ciekawostka:
Po czym poznać suchą skórę lub wręcz odwodniona. Jeśli na twarzy po rannym spaniu, macie zgięcia (zmarszczkę) na twarzy to znaczy, że jest ona słabo nawodniona. Skóra nawilżona wraca do swojego stanu rzeczywistego, odwodniona marszczy się i nie ma sprężystości.

Maska algowa PEEL-OFF BioCosmetics
Skusiłam się na nią bo zainteresowało mnie jej wskazania do zastosowania:
- cienie, sińce, kurze łapki, opuchlizna
- skóra wiotka, wymagająca ujędrnienia i liftingu
- zmarszczki
Na moje oczy się przyda taki specyfik mam sińce, pierwsze zmarszczki, nie jest tak jędrna skóra jak kiedyś.

"Skład substancji aktywnych
-Himanthala elongata bogata jest w pochodne polisacharydów, dzięki czemu stymuluje lokalnie mikrokrążenie i ma działanie drenujące. Zapewnia optymalny poziom nawilżenia zawiera najwięcej żelaza ze wszystkich gatunków alg, jest niesamowicie bogata w Wit C, sole mineralne oraz posiada idealne proporcje sodu i potasu.

-Witamina C działa antyoksydacyjnie. Jest konieczna do syntetyzowania kolagenu, którego poziom spada znaczącą wraz ze starzeniem się skóry. Witamina C regeneruje witaminę E w skórze. Witamina E jako antyoksydant ma ograniczone możliwości w redukowaniu wolnych rodników ( energia elektronów do wykorzystania),a witamina c regenerując witaminę E zapewnia jej zachowanie jej właściwości i wykorzystanie potencjału antyoksydacyjnego w skórze. Odgrywa także bardzo ważna rolę w naprawie struktury skóry (np.gojenie się ran). Witamina C przyspiesza gojenie się ran gdyż stymuluje wzrost kolagenu.

-Polifenole zawarte w algach neutralizują wolne rodniki,które są odpowiedzialne za starzenie się skóry.

-ThaliSource nawilża skórę i hamuje utratę wody przez skórę.

Zawarty w masce kolagen oraz witamina E zapobiegają tworzeniu się nowych zmarszczek."*

Eylure Individual Lashes Sztuczne rzęsy w kępkach 51szt
Zatęskniłam, za długimi rzęsami. Kiedyś długo robiłam rzęsy metodą 1:1. Efekt jest piorunujący, ale po zaprzestaniu naturalne rzęsy już tak nie wyglądają. Napisze o tym w niedługim czasie. 
Rzęsy w kępkach są proste w obsłudze. Efekt równi fajny.
Są trzy długości nie wiem jak te bo nie ma opisanych, ale średnio to 8mm, 10mm, i 12mm.
Dodatkowo jest płyn do usuwania rzęs - duży plus za to. Nie znalazłam takiego specyfiku w innych firmach, już miałam kilka zamówionych. No i standardowo klej. Ja używam już sprawdzony przeze mnie Ardell Duo czarny.



Znikam do mojej słodkiej pszczółki. Dobranoc. 
Wyraźcie opinie, jeśli ktoś z Was używał powyższe produkty, chętnie poczytam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz